Promoció econòmica, comerç i consum
La Regidoria de Promoció Econòmica, Comerç i Consum té com a objectiu principal promoure el desenvolupament del territori amb mesures per a la dinamització i difusió del comerç i els productes locals, mitjançant interaccions amb el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l'Obac i el Parc Rural del Montserrat.
El 2017 es va signar un conveni de supramunicipalitat amb els Ajuntaments de Terrassa, Matadepera, Ullastrell, Vacarisses i Viladecavalls per tal de donar formació i assessorament a totes aquelles empreses i persones emprenedores d'aquests municipis.
També posem a disposició dels ciutadans/es l'Oficina d'Informació al Consumidor, que visita Rellinars cada 2 mesos i ofereix diferents activitats per a tothom.